4 Ocak 2014 Cumartesi

Karne Görüşleri - Başarılı Öğrenciler için karne görüşleri 2013 - 2014


• Ders içi ve ders dışındaki davranışlarıyla beni çok mutlu ettiğin için teşekkür ederim
• Tebrik eder, bu başarılarının bir ömür boyu devam etmesini temenni ederim.
• Örnek bir yaşam sergileyebilmek için bu yaştan örnek adımlar atmandan dolayı tebrik ederim
• Öğrencime ve velime teşekkür ederim
• Derslerde son derece başarılı ve ilgili bu ilgi ve başarının devamını dilerim
• Çalışmalarına ara vermeden devam etmeli
• Teşekkür ederim
• Disiplinli çalışması başarıyı getirdi
• Aile olarak gösterdiniz destek, başarısını artırdı


Ø Göstermiş olduğun gayretten dolayı seni kutluyor, senin daha büyük başarılar kazanmanı diliyorum.
Ø Dersimizde ki başarısının devamını diliyorum.
Ø Türkçe dersinde gayet başarılı. Gayretlerini takdir ediyorum. Başarılarının devam etmesini bekliyorum.
Ø Başarısını ahlakıyla bütünleştirdiği için öğrencimizi tebrik ederim.
Ø Davranışlarıyla arkadaşlarına örnek olan öğrencimiz okuma, yorumlama, konuşma gibi alanlarda da başarılı bir öğrenci. Tebrik ediyorum.
Ø Karnendeki iyi notlara baktıkça, ne denli daha başarılı olabileceğini görüyorum. Yolun açık olsun.
Ø Hiçbir şey, insanı kendi başarıları kadar motive edemez. Başarılarının, motiveni artırması dileğiyle…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder